oualibechir's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 10

Gym vid Boujaafar strand Sousse

Annorlunda semester i Sousse.

Varje morgon vid soluppgången, från kl 6 till 7 30, kan alla som vill delta i passet vara med.  Gamla som unga. Instruktören gör det gratis. Några som passerar och ser spektaklet hänger med gänget. Det är en härlig stämning vid stranden i Sousse Boujaafar. Här kan ni se film och några bilder som jag har tagit när jag är på visit i Sousse. Jag passade på att delta i gymmet några gånger. Alltid bra med alternativ aktivitet. Soluppgång vid havet f :Ouali BechirSoluppgång vid havet f :Ouali BechirGym vid strand BoujaafarGym vid strand BoujaafarGym vid Boujaafar Beach SousseGym vid Boujaafar Beach SousseGym vid havetGym vid havetSoluppgång f Ouali BechirSoluppgång f Ouali BechirBoujaafar beach Sousse Tunisien 

Sousse, Tunisien
3 comments
Level 8

Re: Gym vid Boujaafar strand Sousse

@oualibechir Tack för att du delar med dig av denna uppmuntrande upplevelse.
Vilket unikt och uppfriskande sätt att tillbringa din semester i Sousse! Idén med soluppgångsgruppsessioner på stranden är inte bara uppfriskande utan också inkluderande och för människor i alla åldrar samman. Det faktum att instruktören erbjuder dessa sessioner gratis är verkligen hjärtvärmande.
 Dina bilder fångar den fridfulla och glada atmosfären i dessa sammankomster, och visar upp Sousses skönhet och den genuina känslan av gemenskap bland deltagarna. 

✤ Vasudhaiva Kutumbakam 

Level 10

Re: Gym vid Boujaafar strand Sousse

Tack för dina ord jag uppskatar de verkligen

Level 9

Re: Gym vid Boujaafar strand Sousse

@oualibechir It's inspiring to hear about your experiences and the fantastic photos you've captured. Keep embracing those alternative activities and making the most of your visits to Sousse. Traveling and staying active – what a fantastic combination! 😍😍

Mohamed Ahmed (Mo-TravelleerX)
Chinese Name (Wang Li 王李)
Follow me: Facebook - Instagram - Twitter - YouTube

My Greatest Articles:
My 2 Years of Experience as a Google Local Guide

My 3 Years Journey as a Google Local Guide in Egypt and China